Stress kan vara kul!

Efter en lång dag i badmintonhallen är jag äntligen hemma och tittar på tv. Jag är helt slutkörd! Dels är det för att jag fortfarande är sjuk, men jag kände att jag inte kan skippa första passet i hallen. För det andra är det ett stressigt jobb, man är överallt på en och samma gång! Men det är roligt. Jag kom snabbt in i arbetet, vilket är skönt. Vid turneringar, som idag, är vi flera stycken som tar matbeställningar och serverar, diskar och städar och fyller på och fixar. Haha, stress kan vara riktigt roligt ibland! Men kanske inte när man har stövlar med kilklack... jag får bättre mig på den fronten.

Nu är min största prioritering att tillfriskna!

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0