Lite jobb

 
 
Så jag fortsätter min termin på studenttidningen Gaudeamus med att illustrera till främst debattartikeln. Nyligen gjorde jag en bild för en normkritisk artikel. Men denna ovan är faktiskt en bild som uteblev pga sjukdom i redaktionen, just det numret fick aldrig publiceras. Lite synd tycker jag! Jag tyckte om bilden så jag lägger upp den här istället ;) Artikeln rörde svårigheter med studerandet, att inte hänga med på föreläsningar och så vidare (som den förvirrade rödtotten ovan!)
 
Om jag inte ännu sagt det så kan jag nämna min spännande vår jag har framför mig: jag ska praktisera tio veckor på Semic förlag! Det är min dröm att få arbeta på förlag, så det ska bli så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0