Am I walking on sunshine?

Godmorning sunshine :P (kl är 12.15...)

Ska dra till stinsen snart, måste köpa jessis födelsedagspresent innan vi åker och det börjar bli lite stressigt. Igår slog jag in alla mina nyinköpta julklappar vilket var mysigt och skönt. Älskar att pyssla och komma på rim. Tyvärr är jag inte så bra på det, det blir mer rim som inte rimmar... Typ: På julafton alla glada ska vara, men inte du för du är ful. Typ såna, skitdåliga rim som bara nedvärderar människor XP



Nu måste jag gå så jag inte missar bussen
POK på er :D

Kommentarer
Postat av: tess

hehe hittade du något till jessi?? kraam <3

2008-12-23 @ 19:34:55
Postat av: sandra

jaapp :P en massa... hihi <3

2008-12-28 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0