Fear factor? Nej, lyckokakor!

Jag får väl ta och börja med att ursäkta min knäppgök till sötnos :P hon var på en hejdundrades flumhumör. För det andra ska jag väl säga att jag har nu kommit hem från skolan. På vägen hem från centrum gick jag och gabbe för att köpa lite, som jag ville kalla det, "proviant för den långa hemvägen" (som egentligen var på tio minuter). När vi väl var inne på ica mötte vi elin och emelie, och de köpte som jag; fyra varsina lussebullar :P dem var supergoda! ska försöka spara några, men har redan ätit upp 2½...

                                         

Och på tal om lussebullar - vi hade ju då vår kinesiskaredovisning idag! Jag, Gabbe och Victor skulle berätta om lyckokakan och månkakan, och ni som redan hört vet ju hur min lyckokaksbakning gick -.- jag tror att de flesta blev lite besvikna när de efter redovisningen räcktes en seg, mjuk degklump med en lapp inuti :D hahaha! Nåja, det är ju smaken som räknas och de verkade tycka om dem (trots att de såg mkt äcklade ut i början när de grävde i kakburken, såg lite ut som att dem var med på "fear factor" och grävde runt i en skål med kackerlackor).
   Idag har jag försökt vara uppåt trots det molande mörkret inom mig, och jag lyckades ju ganska bra. Människor kring mig lyckas få mig att glömma det jobbiga. Vilket jag tackar så mkt för. Vissa förstår bara inte hur mkt dem gör genom att bara le lr vara vänlig. Man blir såå mkt gladare och trivsam i situationen :) jag tackar er människor för att vara så glädjegivna och omtänksamma. Ni får alla i er omgivning att må bra.
   Nu ska jag väl ta och äta upp de sista bullarna... lr så pluggar jag :) hmm... svårt beslut...

POK för glada människor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0