Greetings from Sandra "the shopping girl"

Hej!

Nu är jag tillbaka från en plats av liv och rörelse, men främst många hundra julklappsgiriga människor - Kista Centrum :) Nu är jag alltså klar med mina julklappar (Jippie!) men har syrrans 18-dag framför mig (suck...), hon fyller år den 29 december, vilket gör att jag känenr mig jäääkligt stressad då vi åker till dalarna på tisdag och kmr inte hem förrän på söndagen och hon fyller år på måndagen... ni fattar vinkeln. Hon ska fylla 18! Och då kan man inte bara köpa vadsomhelst, lr hur? Fast jag kmr vara ganska så pank efter julen... är lite förvirrad just nu.

Så om ni har lust att donera en slant, säg till. Haha, skämtar bara ;D

                                            

Igår och idag har jag varit med anna, tessi, sandra och sofia. Vi var i stan igår och kista idag. Känner mig ganska så hängig men ska ändå till vallentuna ikväll. Japp. Så får det bli. Nu sitter man alltså och väntar på att middagen ska bli klar och tömmer halva chokladjulkalendern för att tysta den galet kurrande magen :P

Jullovet har alltså tagit en bra start och jag har fått fly ifrån sängen som skriker "du kommer bli sjuk igen!"  Jag ORKAR inte vila mer. Klarar inte av att ligga i sängen mer än två dagar i sträck, klarar knappt 1. Jag behöver komma ut och röra på mig. Vilket jag tänker göra.

POK
/ Sandra "the Shopping girl"

P.S Jag har ingen pudel som håller min handväska. Men visst vore väl det lite roligt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0