It's raining in my head

Serisöt. Mina muskler värker fortfarande... Vi hade en väääldigt jobbig träning idag på gympalektionen - boxning. Och jag trodde liksom inte att det skulle vara så farligt, jag hade ju boxat förut. Men där fick jag så jag teg! Dem sista 20 minutrarna var outhärdliga! Jag var jättesvettig, röd som en tomat och med håret på ända. Allas händer skakade efteråt och då menar jag SKAKADE. Jag kan knappt skriva nu utan att det känns helt jävla fel. Fast det var väldigt roligt och man känner sig nyttig efter att man fått kämpa så där :)

Annars? Jo då, det rullar framåt, långsamt men framåt. Imorse lyssnade jag på den här texten:

Why does it feel like it's raining in my head
I don't understand
Why are you always complaining about me
You don't even know who I am

Om ni dömer mig efter det ni läser och det ni tror, så dömer ni mig efter omslaget. Det skulle ta mkt längre tid att lära känna mig än att bara läsa några sidor. Det är ett fritt land att tycka som man vill. Men håll det för dig själv om ingen vill lyssna.

Zaijian! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0