Jag älskar jordgubbsträd!

Hej på er! Vad tycks om min nya design? Haha, kanske inte passar inför julen och så, men tyckte den var lite söt :P notera jordgubbsträdet i bakgrunden, en sådan skulle man ju kunna dö för att ha i sin trädgård! :D
   Idag mår jag lite bättre, fast jag gick bara till skolan för att göra so-provet på morgonen. Det gick väldigt bra och det är så skönt att det är över. Har märkt att alla är typ sjuka nu, men att de stannar kvar i skolan... då känner man sig lite... ja, jag vet inte riktigt... lat? Vilket ord är det jag söker?

Kan knappt fatta att det är skolavslutning imorgon! Fan va skönt det ska bli med LOV! Hihihihihihi har varit skoltrött under en längre tid och får därför fnatt om jag tänker på denna två½ vecka av ledighet :)

Sammanfattning då rå: Högst upp på min önskelista just nu ligger jordgubbsträdet. Det skulle vara väldigt gott att ha :P



POK Den "nydesignade" Sandra

Kommentarer
Postat av: tessi

hehe fett sööt design ;P ja skulle nog inte heller banga på ett sånt gott träd :)

krya på dej, kraam <3

2008-12-18 @ 16:14:26
URL: http://sandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0