Mörkblond + Ljusblond = Brunt/Rött/Grått... IG i matte?

Nu är man lite putt. Färgade håret igår kväll med anna och therese, vilket var jätteroligt, men resultatet vart inte det jag ville. Jag ville färga ljusare, bli lite sådär sprudlande blond inför nyår och så. Men vad får man? En blandning av grått, brunt och rött typ. Med andra ord blev håret mörkare och heeelt utan slingor. Boooring. Blev lite besviken. Om man köper en blond hårfärg ska man väl få det oxå? Men man vet ju hur det blir om man skulle klaga. Det är självrisk, det är ju inte alltid 100% säkert och jag blir ju inte som den vackra donnan på kartongen ;P Nåja, det kunde varit värre. Kunde blivit lila lr blått. Tror inte riktigt att jag skulle kunna bära upp en sådan färg... :)

   Idag är det iaf nyårsafton och vi ska till sandra i vallentuna och fira. Får se om vi kmr gå på fest lr inte, men man kan ju hoppas :P haha, så länge jag har mina kompisar med mig kmr det bli kul.

Gott nytt år på er alla!!!
                                                                                                                                      

No more champagne
And the fireworks are through
Here we are, me and you
Feeling lost and feeling blue
It's the end of the party
And the morning seems so grey
So unlike yesterday
            Now's the time for us to say...                                               

Happy new year
Happy new year
May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend
Happy new year
Happy new year
May we all have our hopes, our will to try
If we don't we might as well lay down and die
You and I



Kommentarer
Postat av: Malin

Du kanske har vissa pegment som inte passade med just den hårfärgen. Då måste läsa lite på förpackningen sandra :P



Gott nytt år btw <3

2008-12-31 @ 12:23:28
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0