Ge mig traditionella fönster!

Hej på er :)

Denna söndag har varit en vääldigt julig dag! Nja, allt hade i och för sig vart mkt bättre med snö på tomten, men det gick utan. Idag har vi:

- Bakat lussekransar
- Bakat knäck
- Gjort pepparkakshus (men vi är en sån där lat familj som har köpt färdiggjorda väggar och tak, men vi satte ihop den och pyntade den fint med non-stop och glasyr!)
- Pyntat granen
- Lyssnat på enormt mkt julmusik
- Pyntat huset med onödiga men ack så söta prydnader :D



Med andra ord har jag ätit väldigt mkt som man inte borde göra. Men men, vad ska man göra om man är en gottegris? :P

I lördags var jag i stan med min mamma och Jessi och vi lyckades köpa in en hel del julklappar. Vi gick oxå förbi NKs skyltfönster! Dem var fina, fast jag börjar tycka att de var bättre förr. Haha, nu låter jag gammal XD Nä, men förr var det massa tomtar och snö och djur på is och en massa juliga saker. Nu är det mer ett skyltfönster överröst med leksaker. No no, jag vill ha dem traditionella fönstrena tillbaka!
   Iaf, sen åt vi lunch på kungshallen och påväg hem stötte jag på några från dansen; elin, emelie och johanna. Det var trevligt att få träffa dem och prata lite :)



Oj, det blev mkt bilder här! Så det var ungefär min helg. Eller, ja, på fredagen var jag med anna, tessi och censie och julshoppa då med.

Vi hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0