Det blir ingen jul i år, enligt de hoppfulla...

Hej på er :)

Är lite ledsen nu faktiskt. Det är ju ingen SNÖ! Ja, jag vet att jag borde vara van vid det här laget, jag har bott i Sverige i hela mitt liv och de senaste jularna har varit lika snölösa som i den tropiska regnskogen. Men man slutar aldrig hoppas och härom dagen var jag på en blogg när en massa kommenterat och sagt: "Det blir ingen jul utan snö!" Tja, då blir det väl ingen jul, då!

Igår (fredag) fick vi gymma på idrotten. Det avr faktiskt kul och man kände sig nyttig. Ska nog ta och besöka den lite mer under lovet. Fast man kände sig ganska så dum där man stod med läraren, med ett papper i handen och lyssnade på hennes instruktioner. Alla muskelknuttar där inne sneglade lite roat på oss -.- hade historiaprov som gick åt **** för jag skrev ganska mkt men det kändes som att jag bara skrev skit och jag ville ha minst en timme till på mig. Vi hade iaf tur och det muntliga kinesiskaprovet är förflyttat tills på måndag, fast jag tror inte det kmr hjälpa. Vi fick ta en snabb titt på de frågor hon skulle ställa och jag fattade typ ingenting. Dels skulle man kunna besvara en fråga: helt skirven i kinesiska tecken!!! AAAAH - Hjälp! 
   På kvällen var det planerat att man skulle se idolfinalen, men det vart det inte. Fast det är ju svårt att inte höra vem som vann - Kevin. Jag har egentligen inte följt idol i år, det var en kompis som ville kolla men det vart inställt. Tillbringade kvällen med anna och tessi och ett mkt långt telefonsamtal med sandra :)

Här kmr en liten bild från "backstage" inför dansuppvisningen i onsdags

                                   

Haha! Jag, elin och emelie är taggade inför att vara freaky! :P

Nå, det var väl allt. Fast jag lyckas alltid glömma någonting. Ska ta det lite lugnt idag, tror jag kmr få en förkylning (mmm, precis rätt tajming oxå: den vecka då jag har 3 prov och 1 redovisning!!!! FUCK!)

POK på er alla



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0