Dan före dan före dopparedan

Och plötsligt är det kväll och dan före dan före dopparedan är snart slut, vilket leder oss till dan före dopparedan. 

Jisses, tiden har gått väldigt fort. Man allt har ju ändå gott som smort. Gäster, ja det hade vi denna kväll. Då är det hög tid att le och vara snäll. Förlåt, det hör ju till högtiden att vara duktig på att rimma. Men just nu känns orden som en bortkommen dimma. Hahaha!

Imorgon kmr jag att packa en massa, vilket kanske hindrar mig från att sätta mig framför datorn och skriva. Om jag inte hör av mig imorgon vill jag bara säga:

God Jul på er alla!



A christmascard from me to you :)

Kommentarer
Postat av: Frida

GOD JUL SANDRA!!!!!!



Kram <3

2008-12-23 @ 15:46:14
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Anonym

tack detsamma! <3

2008-12-28 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0