Alice i underlandet VS. Star Wars

Ojoj, redan torsdag och jag missade att skriva om gårdagen. Men jag hade verkligen fullt upp så jag hann inte. Igår var det dags för DANSUPPVISNING!! :) Yeay! Det var som vanligt jätteroligt, jag älskar att stå på scenen och höra musikens dån när den går i takt med min puls, jag älskar hur adrenalinet växer sig större och ger mig en kanonkick av självförstroende! Haha. Det var sagotema (har jag kanske sagt förut?) och vi var "alice i underlandet" och "star wars" (alla hade vita tunikor och princess leia-frisyrer, haha). Själv föredrog jag Alice i underlandet, den var fettrolig :) Fick inga blackouts denna gång (fast det har jag typ bara fått 1-2 ggr, och det var på mitt första uppträdande i sollentuna centrum.... DET var inte roligt!) men jag rullade in i ett par st i vår första dans, och på den andra vart det jättetrångt för vi var runt 20 pers på scen och jag fick klämma mig förbi en hop människor. Hursomhelst, det var skitkul :D

                                        
         (Gammal bild - vi dansade till "thriller" :P)

Har haft historiaprov, vilket inte gick sådär jääättebra... trodde Ludvig XVI var kung av england... men det var han ju inte...
  
Missade en teater igår i skolan (behövde ju gå tidigare för scenrep osv) som hette "a beautiful thing" som jag hörde var jättebra! Därför vart jag ju lite less när vi hade diskussion om det idag på LL. Jag hade ju ingenting att säga förutom att delta i diskussionen om homosexualitet. Tydligen hade teatern väckt stora reaktioner... :P 

Nu är det inte långt kvar till julavslutningen, jag kan knappt vänta! Det är dryga veckan kvar... :D JIPPIE! 
POK nu orkar jag inte skriva mer. Och jag har ingen inspiration. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0