Efter 9 år...

Hejsan svejsan!

Nu är jag glad :D historialektionen var inställd, vilket gjorde det till min sista och sen var gabbe och jag duktiga och gick hela vägen hem från rudbeck. Det tog säkert 40 min men vi gick ju inte direkt snabbt. Ska försöka fortsätta gå lite mer.
   Till skillnad från igår hände inte mkt idag. Åtminstone inget värt att nämna. Har pratat mkt om gamla skolan (jag gick i sofielundskolan alla mina första 9 år) vilket får en att börja sakna allt kul man hade, även om det inte alltid var roligt, men jag kommer ihåg sista kvällen innan avslutningen, då vi hade bal och det var bara underbart hur vi kom varandra närmare just den kvällen. Kvällen innan vi splittrades. Haha jag grät väldigt mkt under kramcirkelns gång :)

                                     
                                      
                                     

Sol i ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja FYFAN vad man saknar den tiden! :'( <3

2008-11-21 @ 16:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0