The world ain't slowin down...

Hej alla regntrötta människor där ute!!
Japp, det regnar fortfarande. Gick från sollentuna station och hem, vilket inte var lika duktigt som igår ;P Jag kom fram till att jag älskar musik! Det är en värld av toner och melodier där jag kan fly till och som jag kan hitta mig själv i låtarna. Här är min topplista för nu:

Top 5 at 16.38 (skulle vart 17.00 där, så hade det blivit five at five :P)

♥ Ellis Paul - The world ain't slowin down
♥ Gabrielle - Out of reach
♥ Demi Iovato - This is me
♥ Coldplay - Violet Hill
♥ Beyonce - If I were a boy

Det är förstås jättesvårt att välja, det finns en massa andra låtar att välja på :) men min etta är väl för att den låten har jag letat efter i flera år nu utan att veta varken titel eller artist, jag fick höra den från filmen "Me, myself and Irene" och den låten får mig verkligen att le och att må bra. Den kan jag lyssna på om jag känner mig nere eftersom att dess budskap är att man ska gå vidare, att världen stannar inte upp bara för att du har en dålig dag. Så ta vara på tiden och lämna alla dina misstag bakom dig!

Det var allt från mig denna dag, livet går vidare och så gör skolan med dess irriterande små lektionstimmar och underbart härligt sprudlande människor (okej, fine, alla är inte alltid lika sprudlande, men jag kände för att hylla dem idag) Pussar och kramar från en mkt glad person :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0