Tidiga nyårslöften på g

Hej på er!

Ska nog ta och titta på lite tv nu, men jag tänkte berätta lite kort om min långa måndag. Jag kom inte hem förrän halv sex för att jag tvingades dansa salsa efteråt (tänker sluta på det, pardans är inte min grej) så på bussen hem bestämde gabbe och jag en ny grej - jag ska gå hem efter skolan minst 3 ggr i veckan. Får se hur det går... Har en massa andra nya löften jag måste hålla:

- Jogga minst en gång i veckan (15-20 min)
- Ska försöka stretcha varje dag, åtminstone varannan, så att jag blir lite vigare
- Och nu promenader
- Kommer nog en till lagom till nyår :P

   Blev oxå fettirriterad av mina sk vänner (haha), de tycker det är skitkul när jag blir sur! Tyvärr kan jag inte låta bli att dampa på dem, vilket gör att de skrattar än mer. Det var inte kul, jag är väldigt lättirriterad.
   Nu är måndagen iaf över och jag får väl ta en dag i taget, tills helgen kmr igen.

                                                  

Nu ska jag gå, see u later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0