Ny frisyr - check!

Måndag idag och det slog mig att det är en vecka kvar nu. Sen är lovet över. Hu, inte så kul. Men längtar till att få träffa alla och att få igång dansen och lite annat. Denna helg har jag, kortfattat, tillbringat i stan. Shoppade både lördag och söndagen med kompisarna, men hittade bara en tröja. Vart ändå nöjd, älskar den tröjan, en riktig mysfaktor man kan ha på sig inför den kommande hösten.

Ska även tillkännage att jag äntligen gjort det. Jag tog steget och klippte mig hos frisören idag - poshfrisyren! Minns ni att jag pratat om det? I alla fall, jag vart så trött på det långa håret (även om andra tycker det är fint, så tycker jag bara det är jobbigt och livlöst, som ett dött djur på axlarna) så jag sa åt frisören att klippa kort. Hon var tveksam, behövde typ informera mig hundra gånger innan hon faktiskt började klippa.
"Du vet väl om att jag kommer klippa som kortast här..."
"Ja, det blir bra."
"Är du helt säker?"
"Japp, jag vill bli av med det!"
Känns konstigt nu när man duschade, finns inget hår kvar att tvåla in! Men det vart bra ändå, lite svårt att vänja sig bara. Så få inte ett slaganfall när ni ser mig nu, okej? Det är faktiskt bara jag ^^

Imorgon blir det grillning med några tjejer från EF, Torquay. Det ska bli jättekul att träffa dem igen! <3
POK

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh har du klippt dig! :D det blev säkert jätte fint :)



ja nu är det inte långt kvar tills skolan drar igång igen. Vi ses då!

2009-08-11 @ 18:04:33
URL: http://lyricsbyemelie.blogg.se/
Postat av: Elin

åh, längtar tills jag får se dig.. längtar dock inte till skolan men det är en annan sak :p hahah<3 puss

2009-08-12 @ 13:44:57
URL: http://eloxs.blogg.se/
Postat av: Amelie

visa bild på din nya frisyr :)

2009-08-15 @ 13:23:19
URL: http://bluechihuahua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0