En vit jul får vi... Eller?

Åh, det snöade idag! Man blir så glad och varm inombords. Om det bara kunde bli såhär på julafton, det säger ju metrologerna i alla fall. Ja, det var lite kul för SMHI säger att Göteborg kommer få en vit jul, medan Aftonbladet säger att nej, det kan Göteborg och Malmö glömma och att det istället är i Stockholm som vi får det mysigt ställt. Hm, vem ska man lita på? Hursomhelst kan man väl säga att det är ganska så långt i förväg att påstå något sådant. De har ju trots allt 50/50% chans att få det rätt, och är det fel får de ju inte direkt sparken!

Här bjuder jag på julstämning med mina egna julfavoriter! Vilken är eran julfavorit?






Kommentarer
Postat av: olivia

vene, har nog ingen:/ "Tänd ett ljus" är iofs en riktig gó klassiker, a la olivia flummar, fast den sjunger jag också mitt i sommarn. och jag sjunger den nu! undra vilket humör jag är på. hmm... ;D

2009-12-14 @ 19:14:41
Postat av: Emilia

hoppas hoppas hoppas! :D

2009-12-15 @ 13:51:42
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0