Status - glad!

Det är så ofattbart skönt så det inte är sant! Imorgon, fredag, har jag z-dag. Z:at står för zzzzova, alltså är jag ledig. Jag har väntat och väntat och väntat på denna dag hela veckan. Jag tror jag bygger upp förväntan för mycket, det är ju liksom till jullovet jag ska längta egentligen. Hursomhelst, jag är glad.

Kom precis hem från en snabb tur till Stinsen med Friday och Elin. Hade tänkt shoppa julklappar, men det blev det inte, förstås. Får dämpa julstressen något imorgon i Sollentuna Centrum samt på söndag, då jag ska in till stan med mamsen och syrran.

                        

Ska snart äta middag, bara jag och mamma ikväll. Ska bara ta det lugnt hade jag tänkt, kanske sitta framför tv:n med tekoppen i handen. Åååh...

Kommentarer
Postat av: olivia

shit jag har inte gått in på ett par dagar och så möts jag av värsta förvandlingen. Att du ritat headern och allt annat nytt är grymt coolt, helt underbart fint. Nu blir jag tokstolt över dig, min talangfulla bildkompis. Du måste slösa lite poäng på estetiken i trean!



Btw, kan vi inte ta fram lite akryl + färg + tuschpennor +glitter /band,tyg och pynta ihop något lagom artistiskt och odefinerat till julklapp? ;D

2009-12-10 @ 18:58:47
Postat av: Sandra

tack va du är gullig! :D det värmer!! <3

ja men det låter ju urmysigt! är ett smart alternativ för en fattig student som jag... ^^

2009-12-11 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0