Taggtråd

Igår kväll var det mysigt, vi fick gäster. Vi åt middag, såg på Idol (har inte sett det tidigare i år, men finalen är ju det man vill se), åt marängsviss och spelade spel. Det är inte ofta släkten kommer över så det var kul att träffa några av dem.

Idag mår jag däremot inte så bra. Har haft halsont som svider lika mycket som ett brännmärke. Jag känner mig lite som han på reklamen som äter taggtråd. Nej, usch jag vill inte bli sjuk! Imorgon ska jag ju julshoppa, då ska jag bannemej bli frisk!

Tyckte väl det var bra att Erik vann, men visste det ganska tidigt. Jag tror ändå att det kommer gå bra för Calle, oftast är det tvåan det går bäst för så han behöver väl inte oroa sig. Tyckte däremot vinnarlåten var tråkig, dem kör alltid samma lugna tempo samt höjning på slutet. Jag tycker dem skulle kört något mer rockigt, det hade passat båda killarna bättre.

                                 

Kommentarer
Postat av: maja

Håller med, vinnarlåtarna är alltid balader, fast denna var faktist lite anorlunda tycker jag. Den hade såna där "klapp" som r&b låtar har...eller vilka låtar som nu har det (är inte bra på att komma ihåg stilar xD) Jag tycker i alla fall denna var bättre än de tidigare har varit :)

2009-12-12 @ 11:15:05
URL: http://rinnertsroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0