Dagbokssyndrom

8/2 -09
Kära bloggen...

Borde jag göra detta dagbokssyndrom till en vana? Jag var bara uttråkad vid tillfället och ville testa något nytt, men inte vet jag, ska jag kanske behålla detta galna sätt att tala (eller närmare bestämt skriva) med mig själv? Haha ;D Jag skriver ju ändå för mig själv, på ett sätt. Men jag vill ju ha åsikter och kommentarer, jag vill ju att NI ska tycka och tänka.
 
Idag har jag pluggat, precis som jag sa att jag skulle. Och det är verkligen utmattande. Nu när jag satte mig ner för att räkna några tal i matten dansade siffrorna framför mina ögon som flamenco-idioter höga på chili. Historiahemtentan är typ klar... tror jag... och även om det är obegränsat sidantal KAN inte jag skriva längre än 4 sidor, jag tycker det är lagom långt som det är!
   På morgonen (nåväl, runt 12-tiden) var jag ute och joggade igen. Ska verkligen satsa på det här, det känns bra!

Har inte så mycket att tillägga ärligt talat. Ska gå och äta middag nu. Ha det så bra så länge allihop! :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det finns ju värre saker än att skriva dagbok iaf ;)låter som en kul dag förutom allt pluggande :)

2009-02-08 @ 18:27:51
URL: http://www.freewebs.com/deaweb
Postat av: sandra

ja pluggandet skapar väl aldrig en toppendag direkt :)

2009-02-09 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0