Glad alla hjärtans dag!

Jo, idag borde man ju vara glad. Det är alla hjärtans dag, en dag med sockersöta hjärtan, förälskade par och så mycket rosa och rött att jag blir blind. Men inte muntrar nallar, rosor eller choklad upp (jag stryker det där sista, choklad muntrar ju alltid upp!), åtminstone inte för den som är singel. *Snyft*. Nej, därför tillbringade jag min lördag med mina vänner och jag må säga, utan dem skulle jag vara väldigt ensam. Ni är bäst tjejer! Jag hade en väldigt mysig eftermiddag med er på Espressohouse där vi tog en fika. Jag tog som vanligt en stor, fet, saftig chokladmuffin. Som sagt, choklad muntrar ju alltid upp ^^ Tyvärr hann vi inte umgås särskilt länge, men snart är det sportlov och då ses vi igen. Pussar på er tjejer! 

Nåväl, jag kan väl ge er andra pussar också ;P Haha, Happy Valentine's Day! och många varma kramar från singel-Sandra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0