Hur kan en sked fastna på läppen?

Nu har jag försökt redigera lite bilder med lite program som kom med min systemkamera, men dem är inte särskilt vidare bra. Nåja, man kan ju alltid försöka ändra lite och hur mkt amatör jag än känner mig klickar jag på allt och testar mig fram helt enkelt.



Torsdag idag, inget särskilt har hänt. Ska antagligen ta och börja koka pastan snart innan syrran kmr hem - det blir pestopasta a la systrar! ;P Imorgon har jag svenskaredovisning om just en bok som heter "2 systrar" vilket är väl passande? :) jag ska låtsas vara författaren och berätta varför jag skrivit boken och lite om handlingen som jag skrev etc etc...
Dagens roliga: Elin härmar "Vassil" (lr heter han så?) i Lotta på bråkmakargatan perfekt! Sedan får jag väl tacka Therese som fastnade med skeden i läppen när hon åt glass... du kan verkligen få någon att skratta :D

Exakt 2 veckor har gått nu. Och det börjar liksom närma sig ett "avslut", men jag tycker det går riktigt bra. Lite svårt var det väl på LL igen då ämnet död dök upp på nytt. Men jag är ju defenitivt inte den enda som behövde hålla tårarna inne. Varma kramar till alla er som förlorat någon. Det är verkligen inte roligt och jag hoppas att hålet i era magar har upplösts nu och att ni finner styrkan att gå vidare.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahhahahahhahhahhahahhahhahhahahhaha "hej då lotta!" :D HAHAHHAHAHAA ^^

2009-02-17 @ 20:42:11
URL: http://eloxs.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!!! XD du får mig att garva redan nu! XP

2009-02-17 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0