McDonalds använder dålig engelska

Någon annan som sett McDonalds nya "top secret" reklam? "Top secret! Happy meal can now beställas enligt tallriksomdellen". Haha, dålig engelska säger jag! ^^ Men jag förstår inte hur man kan göra ett snabbmatshak nyttig? Hamburgarna ska alltså göras snabbt OCH vara nyttigt? Snälla, de som tror på nyckelhålsmärkt på McDonalds är naiva, nyttig mat görs utav groddar och bönor hemmalagat i ens eget kök. Nåja, nu är jag väl lite hård kanske. Visst, minimorötter är ju nyttigare än pommes frites, men ändå!

Jag saknar dem gamla McDonalds reklamerna. Minns ni denna? Haha, jag garvar fortfarande åt den - stackars bebis!!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0