Livet är underbart när underlivet är bart - (?!)

17/2 -09

Kära bloggen

Nu har jag fått tips från min kära vän Olivia att skriva om motorsågsmasaker med en massa blodiga barn ivolverade... mmm, jo tydligen skulle det locka till sig läsare. Jag tror inte riktigt det ^^ Haha, nä men vi brukar skoja om när Pink drar fram en motorsåg i hennes musikvideo "So what", hon ser lite ut som en galning.
   Nu har jag i alla fall pluggat som en galning! (Haha, ordvalet var väl lite finurligt) Jag är verkligen less på matte och det är nationella imorgon. I 3 timmar. Jag är jättenervös. Jag tror faktiskt inte att det finns plats i min hjärna för så mycket mer nu, jag har den fullproppad med formler och ekvationer, och dessutom det mer personliga: press, stress och framtiden. Varför just framtiden är väl för att min syster pratar om vad hon ska göra efter gymnasiet. Hon ska resa bort. Jag vill inte bli lämnad kvar här, ensam, med mina föräldrar!!! Snälla! Okej, kanske att jag tar i en aning, men ni förstår väl ändå vad jag menar? Väl hemma kommer jag inte att ha någon att verkligen prata med.

Dagens citat: "Livet är underbart när underlivet är bart." Haha XD Lite sjukt om jag får säga det själv. Ändå ganska fyndigt.

Det är dag 3 utan en extra tv och det tär verkligen mina fyrkantsformade ögon och fjärrkontrollsgripande händer. Att sitta nere i källaren, hoppressad med resten av familjen och se på nyheterna är inte riktigt vad jag uppskattar efter en jävligt lång, jobbig skoldag. 

Jag höll på att glömma: det är tydligen min namnsdag idag :D Inte för att det är en så stor grej, men min familj tycker om att förstora upp saker och ting. Åtminstone mamma. Hon hade köpt en present till och med, men den hade hon glömt på jobbet så hon var jätteledsen när hon kom hem. Söta mamma! Haha, jag bryr mig ärligt talat inte om namnsdagar, dessutom får jag dåligt samvete om de ger mig presenter. Då har jag liksom en skyldighet att ge dem presenter på deras namnsdagar! Suck...

I alla fall, önska mig lycka till på provet! Jag kommer i alla fall hålla hårt i tummarna hela natten ^^ POK



Grattis Sandra! (Alltså, ni andra Sandror där ute, jag är ingen egoist...! Bortsett från att jag är bäst, men det visste ni ju redan) XP


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis !!! <3

2009-02-18 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0