Dags att vaaaaaaakkkkknnnnnnaaaaaaaaa! (Haha, hög på choklad för tillfället..)

Hej på er alla fiskmåsar!
Varför jag är så glad? Svaret: Chokladmuffin. Jo, jag och Gabriella gick genom centrum på väg hem och vad gör man inte än att gå in på ICA och rätt in på bakeriverkstaden? Haha. Ni känner väl mig? Om inte, kan jag avslöja att jag alltid lyckas bryta mina nyårslöften. Nej, jag ska skärpa mig, jag lovar. Fy för godis (som jag åt här i helgen, ajajaj), fy för bakverk (varför är de så himmelskt goda?) och FY för glass/semlor/grädde. Åh, vad jag önskar att jag bodde i Tvärtom-världen, där allt detta var nyttigt! Fast... då hade det nog inte varit gott heller ;) 

Känns som att jag har varit utom räckhåll för uppmuntrande blogginlägg på sistone. Därför tänkte jag införa en kort resumé på vissa missade händelser:

- Mollys första dag utomhus!!! (Hon var konstigt nog feg till en början, den dampungen. Mycket underligt.)
- Jag har en sådan plågsam längtan till våren! Kan knappt vänta tills jag får ta av mig alla vinterlager! (Blek hy, långkallingar, jackor, koftor, koftor och åter koftor i all oändlighet...)
- Mamma slog sönder pepparkakshuset (i all sin iver... -.-)
- Träningen fortsätter :D dags att dansa igen och det känns härligt!
- I loooooove my ipod!!! Vet inte hur jag kunde överleva utan den! :)
- Mysteriet på den dansande bebisen fortsätter på tv - hur f*n kan en overklig bebis hålla så länge??



... ja, det var väl det hela.
Nu ska jag plugga. Jippie... not. Men oroa er inte - I'll be back!
Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0