100:e inlägget!

Hallooooooj allihop!!! :D Detta är mitt 100:e inlägg! *stolt* ^^

Imorgon är det dags för ett litet dopp i isvaken, jag är vääldigt nervös. Jag tycker det ska bli kul och det är bra att veta hur dem kmr kännas utifall att det skulle hända på riktigt, men jag vet att när jag väl kmr stå där vid iskanten och stirra ner i det svarta vattnet kmr jag börja tveka... Nej, jag ska göra det! Just nu springer jag runt som en galning i huset för att hitta dem varmaste, lämpligaste kläderna jag kan hitta :) måste ju vara beredd på minusgraderna...

Hade dansträning idag och fick veta något roligt. På höstlovet (alltså det är ju mer än ett halvår dit, men ändå!!) kanske jag kommer få åka till holland för att uppträda!!! :D Helt gratis! Det är inte säkert än hur många som får åka, men det är typ 5-6 st och vår danslärare sammarbetar med någon tant i holland om något sorts eu-grejs som ska ha en tillställning där vi får chansen att se holland och bo där hos värdfamiljer! Och jag som precis pratade om att vilja åka på språkresa i sommar! Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag får åka med, det skulle bli såå kul. Dessutom låter det väl liiite proffsigt oxå? "Vad jag ska göra på lovet? Äh, inge särskilt, ska åka till Holland för att uppträda bara". Hihi, visst kanske holland inte är värsta drömlandet, vad vet jag, men att bara att få resa tycker jag är härligt :) Ja, jag får väl helt enkelt vänta och se...
 


POK önska mig lycka till, nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

GRAAATTIISSSS!!! HAHAHAHA XD

2009-01-20 @ 22:40:30
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha :D taaack!

2009-01-21 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0