Dansa för livet

Hej!
Har haft min första dansträning i år! Det var väldigt roligt, lite uppvärmningar och annat slappt, men det kändes bra att vara tillbaka i dem gamla kurvorna lr hur man nu ska säga ;) Tydligen har vi även fått vårt första "uppdrag", att uppträda i stinsen den 24:e januari, men det kmr nog inte bli för mig. Om jag inte misstar mig tror jag Rudbeck har öppet hus då och jag vet inte om man bara kan skita i det. Nåja, får väl se hur det blir.
   Jag är vääääldigt glad för jag har sovmorgon till kl 13.00 imorgon! :D och det enda vi kmr ha är svenska och två timmars gympa! Tydligen ska vi dansa på gympalektionen imorgon och det var ju passande att min träning började dagen innan. Är väl bra att komma in i gunget lite antar jag :)

Kramar på er, nu ska jag plugga lite (åtminstone försöka)
                                       
                                                 
 
(Bilder från en affisch över uppvisingar i Rudbecks aula, titta närmare på den röda bilden så får ni se en bortkommen tjej i bakgrunden... ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0