Det var oundvikligt

Jag har fått vinterkräksjukan. Och det är verkligen inte roligt. Fick det igår, vaknade runt 6 på morgonen av illamåendet och jag visste med en gång att jag skulle kräkas. Usch! Det är så jäkla äckligt! Fast idag har jag inte kräkts någonting och förutom kraftlösheten för att inte äta någonting, yrseln och huvudvärken mår jag bra. Tyvärr har min pappa också blivit smittad och innan dess min syrra. Tycker lite synd om mamma, hon går liksom på nålar och försöker undvika oss allihop...

Synd att man ska missa helgen. Fick inte vara med och fira Sofia trots allt... Fan också...

Kommentarer
Postat av: tess

usch stakars dej :( men sofia blev iaf jätteglad :)...det var synd att du var sjuk:(

krya på dej kraam <3

2009-01-10 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0