Har lektion nu... men jag är riktigt förvirrad

Hittade lite hjärnövningar för ni kreativa där ute som jag tyckte var lite roligt ^^ Testa!

Uppvärmning:

1. Tänk på en siffra mellan 1 och 10




2. Tänk på ett verktyg




3. Tänk på en färg















(om du tänkte sju, hammare och rött eller blått hoppas jag att du inte är kreatör. Det är nämligen tydliga tecken på en icke-kreativ hjärna)







4. Tänk ut så många sätt du kan att använda en tegelsten. Skriv ditt svar i en kommentar, så kan jag berätta hur kreativ du är jämfört med andra.







5. Tänk dig att du har ett 1 m långt rör som är fastcementerat i marken. På botten ligger en pingisboll som precis går ner i röret. Hur ska du, utan att använda några som helst verktyg eller redskap, få ut bollen?

Kommentarer
Postat av: felicia

5. fyll det med vatten :)



kunde inte låta bli (A)

2009-01-15 @ 23:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0