I play dead

Nu är man nere igen. Jag har upptäckt att jag inte lever för nuet. Jag lever för framtiden. Jag tänker hela tiden: äh, det går snart över. Snart slipper jag allt det här, all den smärtan. Senare i livet kommer jag inte bry mig om det här, det är bara en förbipasserande fas jag lever i nu. Det är fel att tänka så. Men jag kan inte styra min tankar.

Don't you understand?
I have to go through this
I belong to here, where no-one cares
and no-one loves
No light, no air to live in
A place called hate
The city of fear
I play dead

                                               

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur är det med dig vännen?



stor KRAAAAM<3

2009-01-08 @ 19:06:13
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0