"Ska vi byta skumbananer med varandra?"

Nu har jag kommit hem från julgrandsplundringen från mormor och morfar, som innebär fiskdamm, trisslotter (utan vinster ofc!!!) och en massa massa massa onyttigt som jag, trots mina nyårslöften, ätit av. Stolt är man ju inte direkt. Iaf, det var trevligt :)
   Igår kväll var jag med anna, tessi, sandra, sofia och felicia och såg "eden lake". Den var bra, fast jag hade förväntat mig att den skulle vara lite läskigare. Den var väldigt verklighetstrogen, vilket jag inte tycker är läskigt. Jag skräms mer av monster och äckliga vidunder som kryper fram ur skuggorna och oväntade platser, med dregel och blod och lösa leder och sådant. Sen åkte vi vidare till sofia (utan felicia, tyvärr) och såg "hannibal rising". Den var helt okej, väldigt störd. Men jag skulle vilja se dem andra filmerna i längan, "när lammen tystnar" t. ex. Med andra ord vart det en skräckfilms-kväll :)

  

Morgonen därpå var väldigt trög, är aldrig särskilt snabb när man sover över. Kom iväg runt tre iaf. Vi får ta och göra det här igen tjejer, det var jättekul! :D Ska väl ta och se den där andra skräckfilmen, den som verkligen verkade läskig!!! Åtminstone enligt min åsikt :)

POK

P.S. Rubriken är tillägnad sandra, som får oss att skratta väldigt mkt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0