Ner som en pannkaka, upp som en sol

Nu kan jag meddela att jag är gladare :D Haha, vet inte varför jag plötsligt ändrade mig, såg på gamla bilder från förr och jag började skratta. Bl a läste jag en massa "alla barnen"-skämt som är skitroliga! (Nja, om man har min humor vill säga) Här kmr några:

Alla barnen satt skönt i flygplanet förutom Inge, han var fastbunden under en vinge
Alla barnen åkte luftballong förutom Lasse, han fick åka i en Ica-kasse
Alla barnen jagade styckmördaren utom Ellen, hon låg på flera ställen
Alla barnen kan skriva sitt namn förutom Peter, han vet inte vad han heter

Japp, det är min humor det :)

Ska försöka rycka upp mig lite extra, var kanske bra att gräva lite i känslorna och tankarna och bara få det överstökat! Men vänta bara tills imorgon, då mår man piss igen. Man vet ju hur den visan går.

POK på er alla som lyckas få några leenden på sina läppar!!!



P.S de roliga/gamla/konstiga bilderna finns på "sandan" på bilddagboken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0