Instängd

Nuläget:
Jag har lyckats äta utan att spy upp det igen! Ett mirakel! (Ni som inte läste mitt förra inkägg bör göra det, annars finns en stor risk för att ni misstänker mig för att vara en bulimiker/anorektiker lr va fan dem kallas) Igår åt jag två skorpor, en banan, en halv kopp blåbörssoppa och en skål gulaschsoppa... vilket är lite för att vara jag. Idag har jag ätit hittills en risifrutti, två tuggor banan och tortelini. Intressant? Nä inte direkt ^^
   Jag kanske kan gå till skolan imorgon. Det är mest kraftlösheten jag är orolig för, jag menar, utan mat är jag ju lika död som en sten och i det här läget saknar jag aptit. Hjärnan kmr säkert strejka i vilket fall som helst imorgon, men jag vill inte missa för mkt. Orkar inte hamna efter i plugget just nu i början.

 

Känner mig instängd, avisolerad från all civilisation bortsett från den reklamproducerande datorn och tv:n som snart ger mig fyrkantiga ögon. Jag behöver få komma ut, jag har fått nackspärr av att ligga i soffan hela dagarna!

Om jag inte blir piggare än så här kommer jag snart bryta mig ut.

Nej, nu ska jag väl gå tillbaka till soffan och begrava mig i en hög av filtar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0