Vårterminen - fresh start!

Skolan har alltså börjat igen, dags för vårterminen som förhoppningsvis går snabbt och blir en tid av sol och skratt :D haha, vet inte vad jag skriver riktigt...
   Hade bara tre lektioner idag, vilket är väldigt skönt. Började med kinesiskan, där hela klassen sjöng happy birthday (fast den kinesiska versionen förstås) för mig -.- tack clara, tjusigt där! Haha, men det var roligt ändå :)

Vart strul med bussarna påväg hem men det slutade lyckligt iaf, hoppade på 607:an till karolinska. Ska bli roligt imorgon då Sofia fyller 18! Vi har pyntat hennes skåp med fotocollage, julglitter och presentsnören. När vi var klara och skådade vårt konstverk kom vi överrens om att vi verkligen borde få MVG i bild :P Haha, och allt detta utan att använda en sax! Tyckte jag var duktigt...

Så grattis på dig Sofia! Imorgon blir det nog en rätt så trevlig dag för dig... (punkt, punkt, punkt) :D



Nu ska jag njuta av min risifrutti och ipod. Hejdåååå!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0