Skåne

Imorgon åker jag till Skåne. Tåget avgår 09.21 från stationen på centralen, tillsammans med Sofia ska vi åka i 5 timmar. Kommer vara borta i 5 dagar, en liten snabbis helt enkelt.
   Idag hade Sandra sovit över och hon åkte runt två-tiden. Vi satt nere i gästrummet och bara pratade/sjöng, haha. Synd bara att hon inte ska följa med :(

Har snokat lite uppe på vinden mitt uppe i mitt packandet. Hittade en hel väska full med små anteckningsböcker som visade sig vara min mammas gamla dagböcker: skrivna enda bak då hon var 12 år gammal! Haha, det var väldigt roligt att läsa hennes lista om "de hon gillade": Jonas R, Kläckis och sen en andra massa smeknamn jag inte kommer ihåg. Gulligt!

Så det blir avsked igen då. Hejdå, nu ska jag titta på Disney :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0