I'm on my way - again

Usch, va stressigt det ska vara då! Igår var jag med Anna, Tess, Sofia, Sandra och Felicia vi sov över hos mig men de gick nyss. Skulle typ shoppa, men jag själv ska sitta här och packa. Ja, jag åker ju redan imorgon igen. Fatta! Efter 3 veckor i England trodde jag att jag åtminstone skulle få en lugn vecka hemma, men till min stora överraskning fick man bara två dagar -.-
   Ser ändå fram emot att få åka till Söderhamn och vara med familjen och småtjejerna. Därefter åker vi några dagar till landstället, dock utan syster min så jag får väl vara ensam med päronen... Ehm, tips på att roa sig de dagar man är där? Filosofera? Träffa unga dalmasar? Haha, vi får väl se.

Det var hursomhelst superkul att träffa tjejerna igen, att få prata med dem och så. Ska ringa och smsa så mkt jag kan! Det blir ingen sommar utan dem liksom.

Är väl lite sen med den hemska nyheten då, jag fick ju höra det från mina värdföräldrar i Torquay, att Michael Jackson är död. Men jag kände ändå för att ta upp det ämnet, även om det må vara uttjatat vid det här laget. Men jag växte praktiskt taget upp med pop-kungen, jag kan de flesta av hans låtar och det var bara sorgligt att höra. Särskilt när man hör alla dessa teorier och attacker mot honom. RIP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0