Skolavslutning!

Japp, för mig slutade skolan dagen innan då rå, i onsdags men jag har haft det för stressigt och tar mig tiden nu för att sätta mig ner och skriva, men även lägga in de bilder som vissa så väl önskat av mig ^^ Ni får ursäkta dröjsmålet!

Inget särskilt egentligen, på tok alltför tidigt samlades vi i vår gamla mentorssal tillsammans med mentor "Ms Backman" för att fika. Nåja, fika och fika. Clara hade var så snäll och gjort jättegoda chokladbollar i alla fall! Och Maja hade sina små kakor med sig, som hon beskrev som "mina!" med en girig min, men vad hon menade var att hon tål ju inte så mycket annat för hon är glutenallergiker. Efter vårt lilla möte var det show i aulan, med allt från dans med Prince till pjäser där de stampade i takt på ett skrämmande och militärt sätt. Mot slutet vart det sång och vi fick faktiskt sjunga typ 10 ord ur "Den blomstertid nu kommer", mer sommarsång vart det inte. 











































Efter kramar och farväl drog vi (jag, Anna, Therese, Fia, Maja, Petra och Censie) hem till mig. Sen till Kista, in på donken för att ta en burgare, sen till Censie för lite rockband och sen hem igen. Mycket pendlande med andra ord och jag avr tydligen den enda som tyckte att det var onödigt att åka till Kista bara för att äta på McDonalds.   

Kvällen blev i alla fall lyckad borta i Rotebro. Vi var ett gäng hos Patrik och hade hur roligt som helst, måste göras om! Ett riktigt avslutande firande på denna skolaavslutning. Jag vill samtidigt som jag håller på tacka Anna och tillägna henne en sång:
Tänk vilken tur, att jordgubbar finns, det tycker jag - och min Pelle prins!

Kommentarer
Postat av: fräädrik

hawt

2009-06-13 @ 18:55:59
URL: http://cooltischa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha xD

2009-06-13 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0