Strömavbrott - någon som märkte?

Suck, igår kväll blev allt en förvirrande tid av mörker. Och då menar jag becksvart mörker - strömavbrott med andra ord. Runt halv 11 sitter man och myser framför tv:n och så poff bli allting släckt. Kul. Tyckte inte det fanns något annat att göra än att gå och lägga sig. Men så dumt som ironin ska vara, en timme efter att jag somnat vaknar jag av att allting tänds igen. Hela mitt rum blir upplyst, tv:n går på med högsta volym och frysen börjar pipa som attan! Haha, och jag som brukar tycka strömavbrott är mysiga...

Tydligen var det inte bara vår gata som blivit utsatt, större delar av Sollentuna hade tydligen blivit drabbade. Då kan man ju undra vad som hände. Tog en mystisk kriminell maffialiga över kontrollbordet för att komma åt olika oåtkomliga summor pengar? Eller - som en viss någon antydde - hade det skett en sexscen vid spakarna? Hmm... en liten funderare. Jag utesluter den tråkiga orsaken över ett tekniskt fel. Det måste ha skett något mer spännande än så.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha, jag skrattade när jag läste ditt inlägg för d hände samma sak för mig. Jag lade mig också och hade precis somnat när hela huset "vaknade till liv" igen :P Det var någon brand i Täby som hade orsakat det tror jag :S

2009-06-01 @ 22:35:06
Postat av: Sandra

ojoj okej :D haha visst blir man irriterad? ;P

2009-06-03 @ 11:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0