Summering av min helg - VIF

VIF: Very Important Information! Haha, nä jag driver bara, inte den största grejen. Men min helg har varit väldigt rolig och har fått mycket gjort!

Fredag: Jag, Anna, Therese och Maja drar till Felicia. Där blir det bland annat mys framför filmen "Just like Heaven" som Maja hade rekommenderat och jag säger bara att den var jättebra! Otroligt fin och söt film som man borde se.
Lördag: Jag, Anna och Therese är hos mig nästan hela dagen. Ändå går tiden snabbt, en skön dag då vi bland annat går till centrum, spelar roliga spel (letade i en evighet efter mitt gamla tonårsspel "Tjejsnack" uppe på vinden, har ni spelat det? Haha, synd bara att vi inte fann det), tar kvällspromenader med systemkameran i handen och har allmänt roligt.
Söndag: Eftersom Sofia inte hann komma dagen innan åker vi med henne till stan idag och Maja hänger även på, mycket trevligt! Vi stöter på allt från små charmiga killar som trollar med kortlekar till elaka medelålders män som pekar på mig bakifrån och säger "bajs" med stor entusiasm (fråga mig inte varför...). Det blev också hejande på en kompis som förlorat ett vad och blev tvungen att springa i underkläder på stan och sedan bada i fontänen. Haha, det var underhållande! Förutom det så har vi förstås shoppat en massa kläder, jag hittade två par skor från skopunkten som jag tyckte var extremt söta! 


Haha, lördagsflum - min karatespark!


Bomben!


Therese vill ha en moppe...


Nyishoppade skor - svarta ballerina och bruna peep toe pumps!

Det återstår nu bara en ynka vecka kvar innan jag åker till England... kan knappt tro det. Får väl se om man kan blogga därborta, haha, annars får ni överleva utan mig ;)
POK

Kommentarer
Postat av: maja

sv. jo det ordnar sig nog med klänningen :) jag har ju en i reserv...får hoppas att det inte blir dåligt väder bara för då kommer jag fryyyysa! heheh.

jag blev nästan lite sugen att hoppa i plurret faktist. det borde ju vara kul att få lite blickar på sig ändå ;) men aja, jag har ju inget vad jag förlorat.



p.s jag fattade inte heller det där med "bajs". haha, jag såg ju inte vad de gjorde men det borde sett kul ut x)

2009-06-07 @ 22:28:48
URL: http://rinnertsroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0