Desperete housewives - säsongstart

För första gången på mycket länge känner jag att det går uppåt för mig. Jag känner mig gladare, säkrare och framför allt bekvämare i mig själv. Vet inte hur jag har kommit till denna punkt, men det var under sportlovet som jag insåg vissa saker. Bland annat att jag har otroligt söta, glada och ursnälla vänner som verkligen kan få mig att skratta. Jag kan nästan känna hur jorden snurrar, jag känner mig stark. Äntligen har jag funnit någonting som jag tror har fattats innan. Jag är, med andra ord, enormt glad :D

Okej, allmänt intresse för allmänheten då? Desperete Housewives börjar igen! Äntligen! Ikväll kl 21.00 på kanal 5 visas första avsnittet på den nya säsongen. Ett och annat om programmen avslöjas på kanal5.se, (och min mamma skvallrade också!!!) bl a vem som kommer lämna huslängan... Jag själv håller mig nog borta från det. Vill verka lite överraskad åtminstone ;P

 

Jag är gladast nu för att alla eventuella prov är ÖVER. Så jävla skönt. Framöver kommer nu bara ljusare tider med sovmorgonar och smältande vårvärme :)
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0