Dröm VS. Verklighet

Tjoolahopp!

Är på väg till Stinsen nu, där några tjejkompisar väntar. Men jag glömde förstås mobilen hemme så det var raka vägen hem igen och då lyckas man blicka ynkligt mot pappa och ge honom impulsen att skjutsa mig dit. Lycka! :D

Den här bilden slängde jag ihop och jag tycker mig känna igen det mesta i det. Det finns två delar av oss alla, vissa har fler än bara två. En sida där allting är svart-och-vitt, en tråk-värld. Och en där solen alltid lyser på oss. Frågan är bara vilken av dessa sidor som är verklighet.



Vad som händer ikväll återstår att se, kanske drar man till Vallentuna igen för att hälsa på Sandra.
POK!

Kommentarer
Postat av: Jojji

SvaR: Det skulle inte förvåna mig om det kommer en 4a hihi :D

2009-03-08 @ 17:12:50
URL: http://johannaregina.blogg.se/
Postat av: felicia

hihi du stavade fel på verklighet tgror jag tyvär (a)

2009-03-09 @ 23:50:36
Postat av: sandra

OJ hahaha XD du har rätt - verlighet är ju inte så braaa... :S hihi

2009-03-10 @ 13:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0