Jag - en stalker?

Det är torsdag idag, men för mig är det en fredag! Jag ska nämligen till Söderhamn ikväll för att hälsa på vänner till familjen och åka skidor i Järvsö. Det ska bli jättekul!
   Förutom det har jag varit på ovanligt dåligt humör. Det är inte ofta jag suddar bort flinet från läpparna, men idag gjorde jag det. Nu tänker jag inte sätta igång med mina humörsvägningar och så, det skulle bara tråka ut er, men jag kan väl säga att jag vaknade på fel sida av sängen imorse...

Notiser för idag - har ni någonsin haft en känsla av att bli förföljd? Ja och så kastar man en snabb blick över axeln och ser någon creepy kille/tjej/man, whatever, och får panik? Det har jag haft. Bara det att idag var jag förföljaren! Haha, okej, det började med att jag såg en kille på busshållplatsen. (En annan grej jag noterade idag som fick mig att le inombords var hur många som tycker om att leka med snön med skorna! Ja, liksom gå runt på stället, krafsa ihop en snöhög med dojjan, smeta ut slasket igen osv, jag såg minst fem pers stirra ner på sina skor och göra precis så. Det såg jäkligt kul ut!) Hursomhelst så var killen där då (och lekte grävskopa med skorna) och vi gick på samma buss. Väl på tappade jag bort honom förstås, har ni inte åkt en buss från Rudbeckskolan kan jag väl beskriva det som en burk sardiner. Men sen såg jag honom igen vid sollentuna centrum. Han gick ett par meter framför mig hela tiden och han gick exakt den vägen jag skulle ta! Vid varje korsning valde han just min väg och jag började bli lite orolig för att antas som en förföljare. Men så svängde han tillslut av runt mina kvarter när jag hade 500 m kvar eller något sådant. Lite knäpp var det i alla fall.

Det var allt för mig och jag kommer inte hem förräns söndag. Så ni får ha det så bra så länge!
Pussar och kramar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0