Salsa igen, och POFF så blev jag kille!

Nu har Molly kommit hem från kastreringen och stackaren har en stor plasttrut på huvudet. Visst, jag har ju tre katter och har gått igenom det här redan, men Molly är så liten! Tycker så synd om henne, hon vinglar som om hon hade varit på efterfest.
 
Intressant gympa idag: Salsa med Prince, och det har man ju redan gått igenom. Suck. Ja, jag och Gabbe som hade varit på hans "lektioner" tidigare blev kallade som hans elever, även om vi bara testat max 3 ggr. Ja, vi var ju så "bra" att vi fick låtsas vara killar när vi skulle dansa i par. Haha, pinsamt.
   Nä, något som var dock ännu pinsammare var när jag gick in på engelskan. Min mentor, och engelskalärare, "Miss Backman" kom fram till mig och sade:
- Hej Sandra, jag såg dig förut! (Och så gjorde hon en skitkonstig rörelse som för att imitera mig... inte den bästa imitationen dock.)
- Va? (Jag ser ut som ett frågetecken och ryggar tillbacka till hennes axelrörelser.)
- När du dansade!
Jag tänker: fuck. Min mentor, Kerstin Backman, var alltså och såg mig dansa igår på Rudbeckskolan! :O Aaaaahhh!!!
Pinsamt, pinsamt. Jag går snabbt och sätter mig.

Avslutar med att säga hur underbart det bubblar i magen när våren närmar sig! Kan knappt vänta! :D



POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0