Twilight - en spännande kärlekshistoria

Söndag - nu får man äntligen sitta still för en stund! Fast för det ska man ju jogga i alla fall och städa det jäkla badrummet... -.- morrrr!

Annars har man vandrat fram och tillbaka mellan Vallentuna (med andra ord, buss och roslagsbana) tillsammans med Therese, Sandra och Sofia. På fredagskvällen såg vi på 1½ film: Mirrors och början av Twilight, som vi sedan såg klart på dagen efter för vi orkade inte se en helt ny film klockan 2 på natten. Mirrors var väldigt bra och riktigt creepy, vågade inte se mig själv i spegeln efteråt... Twilight är bra, den hade jag ju redan sett, men nu när jag läst boken tycker jag den inte alls var lika bra som boken. Jag var närmast irriterad på Bella och att de i filmen aldrig var sådär gulliga mot varann som de var i boken. Läs Twilight säger jag bara! Där får man alla detaljer, alla känslor och vissa saker som filmen utelämnar. 

                              

På lördagen åkte vi in till stan för lite shopping, fast det blev bara en massa promenader och fika på Waynes coffee/McDonalds. Försökte njuta av vår"värmen" men det blev inte så varmt när vi satt på kungsträdgården i skuggan av byggnaderna och fick se medeltidsklädda människor med pumaryggsäck och lyxiga handväskor. Lever sig in i rollen? Vet inte om det :) 
   På kvällen sen gick jag och Anna en promenad på typ 2 timmar och bara pratade. Det var jättemysigt! :D Saknade dig i Vallentuna Anna!!! <3

POK på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0