Friheten får vänta en stund till...

Jäklar va stressigt man har det alltså, men jag lyckas turligt nog få lite tid framför datorn för bloggens skull. Men tills vidare kanske det kommer vara ganska så tomt här och vidare framöver tills nästa vecka, helvetesveckan vill säga. Men när väl skolavslutningen kommer är jag fri som en fågel. Gud, vad jag längtar.

Idag var en sådan där skön dag. Vi fortsatte med brott och straff på samhällskunskapen (en aningen skrämmande om jag får säga det själv, vi behövde bl a skriva upp alla våra brott vi begått... Är det ett polis-bakhåll måhända?). Sista lektionen var gympa och då fick vi vara utomhus i solen, vilket var väldigt härligt. Man vill ju samla på sig så mycket bränna man kan nu, känner mig fortfarande lite pressad för att använda shorts och nakna (bleka) ben, men det kommer nog ske ganska snart i alla fall. Det var väldigt roligt på gympan idag, jag hamnade i världens bästa lag. Vi hade urbra taktik, alla fick vara med och det var askul att se de andra lagen bli asförbannade på oss (tävlingsinriktade maybe...?). Haha, ren skadeglädje helt enkelt!

Ska väl återgå till det slaviska pluggandet om jag vill ha bra i kinesiskaproven. Bye bye birdie, friheten får vänta en stund till.

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0