Gnällinlägg nr 1

Engelska nu då och ilskan börjar bubbla inombords. Det pågrund av olika saker, dels är jag skoltrött, dels vart jag lite sur för att vara 3 poäng från MVG på engelska nationella (jag är förstås skitglad för ett VG+, men om man är så nära blir man ändå märkbart irriterad). Dansen igår vart skit rent ut sagt och jag vill bara hem och sova...

Gnällinlägg nr 1? Nej, bortsett från allt detta ska jag till ett EF-möte efter skolan för att förbereda mig inför språkresan, ska bli kul, men det känns ltiie stressigt bara. Gud vad jag längtar tills nästa vecka - tre slappa dagar (tisdagen en lektion, onsdagen två) och sen ledig torsdag fredag då det är Kristi Himmelsfärd. Wohoo!

Nej, mår inte så bra nu och med tanke på att det mesta av helgen ska tillbringas på Utö känns lite pissigt. Visst får man vara där med härliga människor, men ändå... jag klagar på allt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0