Härlig dag!

En lektion idag, vilket var grymt skönt, kändes inte ens som en skoldag utan bara en z-dag som spenderades duktigt. Det blev nämligen jogging idag på gympa ute vid Edsbergs sportfält. Så himla skönt att jogga ibland och jag känner hur jäkla bra jag blivit den senaste tiden, sedan jag började jogga minst en gång i veckan. Det är inte mycket, men det ger resultat, tro mig. Förut kunde jag knappt jogga 3 minuter utan att behöva stanna.

Jag vill passa på och tacka min syster. Hon är verkligen en sådan människa som stöttar en genom allt och verkligen peppar en när ingen annan gör det. Ibland kan hon verkligen fungera som den där sista knuffen till att man verkligen vill satsa på något och jag känner mig så glad och tacksam för att hon finns där när man behöver henne. Tack!


Vi kommer aldrig se likadana ut, trots vad alla säger. Men vi klarar oss i alla fall :)
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0