Jäkla borrmaskin...

Idag är jag ledig, trots att det är en måndag, vilket är superskönt. Dessvärre har jag inte gjort mycket idag annat än att se på film och tv. Det började dåligt redan från ögonblicket jag öppnade ögonen på morgonen - 7.30. Jag hade ju planerat att snarare sova till 10.30, men istället väcks man av att grannarna i huset bredvid borrar i sin betongtrappa. Jag vart rasande och var nära att öppna fönstret och skrika åt dem, men motvilligt steg jag upp för jag kunde inte somna om, gick och la mig i soffan och tittade på "Skönheten och odjuret". En bra film det där :)

Ingen träning idag heller så det blir en slapp dag helt enkelt. Men det får man väl ta då och då, särskilt när ens helg har varit fullspeckad...



POK

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vilken fin bild! :) kram

2009-05-04 @ 22:32:01
URL: http://lyricsbyemelie.blogg.se/
Postat av: Sandra

taaack <3

2009-05-05 @ 13:38:34
Postat av: Elin

Vad fin du är Sandra! <3

2009-05-06 @ 10:47:50
URL: http://eloxs.blogg.se/
Postat av: felicia

superfin bild :O <3

2009-05-07 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0