Klyftpotatis och bea, det officiella nattmålet

Igår blev det en fullspeckad dag, kan man lugnt säga. Runt tvåtiden gick jag till Amanda och lilla Juni för att fika på en smulpaj (asgod verkligen, men ville inte kasta mig över den som en och annan grottmänniska så jag satt på min plats och väntade ivrigt på att hon skulle fråga mig om jag ville ha en till bit) sen försvann Juni iväg och vi var ju tvugna att sätta av efter henne. Hon hade sprungit till lekparken, där vi sedan gungade en stund och Juni tvingade med mig in i en trång liten tunnel som ledde till en tiny, tiny rutschkana. Efter promenaden gick vi hem till dem igen och tittade på saltkråkan (det värmer i hjärtat!). Så det hade gått hela 3 timmar innan jag slutligen gick därifrån.

Men hem fick man inte gå, nej vi gick direkt hem till Stina på en grillfest. Det var jättetrevligt och människorna där var verkligen jättesnälla. Klockan var runt två på natten innan jag, Sandra, Anna och Tessi gick hem till mig, helt utslitna. Jag däckade hemma på madrassen, mysigt! Vaknade nästa morgon och trodde klockan var sex-sju på morgonen, men den var faktiskt redan tolv. Vi steg upp, åt frukost och sen var de tvugna att åka hem. Vad fanns då kvar för mig att göra? Plugg. Jävla sega naturkunskap... usch.

Jättekul torsdag kort sagt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja usch för den här naturkunskapen alltså xD sitter och skriver och skriver på skiten .. sjukt mycket att skriva :O:O snygg blogg föresten! :D kram /johanna

2009-05-23 @ 14:08:03
URL: http://juewhanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack så mkt!!! :D

2009-05-23 @ 14:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0