EF-möte

Efter EF-mötet i Östra Real känner man sig aningen mer välinformerad, ändå var timmen ganska lik en repetition av vad jag redan läst. Men det var trevligt att få träffa Anna och Therese, har knappt sett dem den här veckan och det blev en del skratt under föreläsningen. Efteråt gick vi för att äta några cheeseburgare på donken, dessutom köpte Tessi den nya McFlurryn Maräng Swiss, vilken hon lät mig smaka. Den var väl god, men jag tycker fortfarande inte om bananglass, vilket den hade en tunn smak av, men marshmallowsen var jättesöta och chokladsåsen var riktigt läcker.

Vårt största problem just nu verkar vara att vi kommer svälta under resan till England. Jag menar, först får man en liten frukost med toast, te och flingor. Sen en lätt lunch (typ macka, frukt och chipspåse, hur nu det kan vara en bra lunch ^^) och sen avslutar man med en stor middag. Det första som kom till mitt huvud när matschemat var uppställt var tanken: men mellanmål då? Haha! Shit, jag är van vid att äta något både innan och efter middagen, får väl se hur detta kommer bli. Dessutom kanske man får typ bruna bönor till middag... får väl hoppas på det bästa och visa tacksamhet så mycket det går!

POK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0